Stand-up meeting je odlična stvar koju u GoHome timu prakticiramo već preko godinu dana. Mislim da na ovim prostorima nije baš uobičajen što je šteta jer se pokazao kao vrlo dobar alat.
Interesantna je priča kako smo došli do njega. Nakon investicije u GoHome stvari su se počele relativno brzo razvijati, tim je više nego udvostručen, radilo se istovremeno na više projekata i na desecima različitih taskova. Da bi situaciju zadržali pod kontrolom Nola i ja smo se željeli bolje organizirati. Timu smo izložili ideju da imamo jutarnji kratki sastanak i tjedni nešto duži. Naš Bruno je tada rekao da se to što predlažemo zove stand-up meeting, koji ima svoju metodologiju. Kako ja uvijek slušam svoje zaposlenike
, a i psihologija mi je oduvijek bila draga pogledao sam metodologiju, koncept mi se svidio i tako smo započeli. Bruno je kum.
Ukratko stand-up meeting je svakodnevni kratki sastanak svih članova tima, obavlja se stojeći i zato se zove stand-up, ima svoja pravila koja ga čine efikasnijim.
Osnovna pravila su: svi stoje, kratak je (2-3 minute po članu), nema rasprava o problemima i svaki član tima kad ga dođe red govori o tri stvari:
- Što sam odradio jučer?
- Što ću raditi danas?
- Imam li kakvih prepreka da obavim to danas?

Neka naša iskustva:
Kada ga održavati? Mi ga imamo oko 11h jer imamo izrazito klizno radno vrijeme, a na standupu moraju biti svi. Čini mi se također da je dobro da ne bude rano ujutro kao službeni start rada jer se onda ne radi ništa dok ne počne
.
Tko započinje sastanak? U nas onaj koji se zadnji postroji. Tko moderira sastanak? Nitko. Kome se obraća onaj koji govori? Cijelom timu, a ne samo voditelju tima. Šef i šerif govori kao i svaki drugi član tima.
Stand-up ima i svojih zamki. Jedna od po meni najvećih opasnosti za stand-up su rasprave. U originalnim uputama je zabranjeno raspravljanje jer se vrlo brzo sastanak zakomplicira i raspline. S druge strane, meni osobno jedno do dva kratka pitanja mogu napraviti stand-up dinamičnijim i korisnijim. S obzirom da je naš cijeli tim već iskusan u ’standupiranju’, ovi koji zabrazde u raspravi vrlo brzo dobiju ‘drugarsku’ kritiku da je ovo standup i da nastave svoju raspravu kasnije. Moj prijedlog: na prvih nekoliko standupa ne dozvolite nikakva pitanja dok se malo svi ne uigrate. Također, prvi su standupi pomalo neugodni za tim (nismo ameri
), nemojte odustati.
Zašto ga ja osobno smatram dobrim: brz je i sažet, doprinosi integraciji tima (sharing commitment), problemi se iznose ispred svih. Također, bolja je sinhronizacija unutar tima, svi članovi tima vide da se projekt sastoji od puno kockica, bolje razumiju zašto nešto rade, bolje razumiju kako se projekt razvija kroz vrijeme i vide međuzavisnosti. Uz pomoć stand-up meeting-a se vrlo brzo detektiraju problemi i neusklađenosti. S obzirom da mi GoHome aplikacije razvijamo u puno malih revizija (napisati ću nešto i o načinu razvoju unutar GoHome), intenzivno koristimo branching. Stand-up je odlično mjesto gdje se vidi kada se branchevi moraju ujediniti. Također, lakše se prate statusi i progres, a nije rijetkost da se čuju izjave: Jučer sam radio to i to, završio sam. Danas nemam pojma šta trebam raditi! (ni manageri nisu savršeni
)
Zaključak:
Ako imate tim od 4 i više ljudi, stand-up bi vam mogao odgovarati, svakako proučite njegova pravila koja možete modificirati za svoje potrebe. S obzirom da stalno napredujete usvajajući nove tehnologije, zašto ne bi napredovali i u organizaciji i vođenju tima, probajte Stand-up!
Slični postovi:





January 21st, 2010 at 09:40
Ovo mi zvuči kao jako dobra ideja, sviđa mi se jako. Međutim iz iskustva znam da se takve stvari relativno brzo zakompliciraju ako nisu moderirane. Da li je stvarno tako slučaj?
January 21st, 2010 at 09:53
fascinirana!
imam dugogodisnji problem sa internim sastancima koji se, najcesce, pretvore u cisto gubljenje vremena.
od danas, stand-up!
thanks.
January 21st, 2010 at 09:56
@Luka: Mi ga stvarno imamo godinu dana, znaci barem 200-tinjak sastanaka. Radi i funkcionira bez moderatora. Ključno je da baš svi pročitaju i razumiju pravila. Vođa tima treba biti uporan, upozoriti na pravila prvih nekoliko puta i biti uporan. Uspjeti će ako većina želi da uspije jer jedna od osnovnih premisa je: ‘The underlying theme is self-organisation’
January 21st, 2010 at 09:58
zvuči vrlo zanimljivo. ali malo mi je bezveze što svi nekako govore u prazno (ako nema rasprave). ono, tek toliko da nešto kažu.
i ako se to održava svaki dan, postat će dosadno.
kako rješavate to? da li svi članovi s jednakim žarom sudjelu u tome?
postoje li nekakvi zaključci na kraju sastanka?
January 21st, 2010 at 10:03
Nije zgorega spomenuti da je standup meeting sastavni, mozda i glavni dio SCRUM metodologije, dijela agilnih praksi razvoja. Valjda nema startup projekta u svijetu gdje tim ne prakticira SCRUM, posto je izvrstan za takav oblik razvoja (popis taskova za release, grupiranje u sprintove…)
January 21st, 2010 at 10:04
@Ivka Ne govori se u prazno
, govori se svim članovima tima. Mi imamo dosta dinamičan posao pa se stvari brzo odvijaju. Ali točno je da se desi da nekome par dana bude isti iskaz. Taj onda malo ubrza ili kaže interesantni problem kojeg je imao, uvijek ima nešto za reći.
.
Sa žarom sudjeluju svi, mi smo start-up nismo državna firma
Ne nema zaključaka sastanka, u tome je i bit, nema ToDo, Action items itd. Ideja je integracija tima. Ok, često na kraju meetinga ja kažem ok, ti i ti danas imamo sastanak da riješimo problem ili specifikaciju. Ali to već nije dio stand-up meetinga.
January 21st, 2010 at 10:07
@Hrvoje: Točno vezan je za SCRUM metodologiju, ali ne nužno. Mi razvijamo na neki naš ’scrum’ način. Moje mišljenje je da stand-up može biti koristan svim timovima, a ne samo programerskim.
January 21st, 2010 at 10:10
@drazen Dobro, dobro. Malo ću proučit dokumentaciju o tome. E, ali ovo kad kažeš ‘Sa žarom sudjeluju svi, mi smo start-up nismo državna firma
.’ – super mi je za čuti da svi sudjeluju s jednakim žarom, ali mi je to ipak malo nevjerojatno. Nemaju obični zaposlenici istu energiju, volju, entuzijazam za radom kao recimo vlasnik, direktor i slično. Oni ipak na kraju mjeseca dobiju samo svoju plaću. Govorim iz iskustva
January 21st, 2010 at 10:13
Još jedan glas za stand-up! Odličan primjer kako se i pojedinačne “agilne” tehnike mogu itekako dobro koristiti (a onda tehnika po tehnika i eto nas na Scrumu
.
Evo još jednoga dobrog članka na istu temu:
http://blogs.atlassian.com/developer/2009/06/getting_started_with_agile_daily_standup_meetings.html
January 21st, 2010 at 10:16
@Ivka: Slažem se s tobom, jedan od najvećih zadataka vlasnika/direktora je da radi na atmosferi i motivaciji tima. Mislim da je zaposlenicima stalo da tih 8 sati svog života provedu u dobrom timu, radeći nešto što ih ispunjava, pomažući se međusobno. Stand-up je tu radi tima. Naravno, nemam iluzija da je to moguće uvijek ispuniti, ali vrijedi pokušati.
January 21st, 2010 at 10:17
Kad već nisam do sada:
Dražene, sve čestitke na blogu! Svi postovi su korisni, zanimljivi, “iz prve ruke”…
January 21st, 2010 at 10:19
Točno Davide, malim koračićima se ide naprijed. Dao si vrlo dobar link na temu. Dobro mi došao!
January 21st, 2010 at 10:19
Mi prakticiramo svakodnevni SCRUM meeting uz malu prepravku – stojimo
January 21st, 2010 at 10:22
@Dražen Složit ćeš se da je nekad i vlasniku/direktoru pun kufer rada na atmosferi i motivaciji tima
Savjestan zaposlenik zna zašto radi u nekoj firmi. Trebao bi i sam raditi na svojoj vlastitoj motivaciji, razvijati svoje vještine i znanja bez da ga stalno netko gura, podsjeća na to, ohrabruje za svaki i najmanji napredak u njegovim dnevnim/tjednim zadacima Trebao bi učiti svakodnevno, bit zainteresiran za ono što radi, čeprkat po internetu (barem su znanje i informacije danas lako dostupni).
Nekako mi se čini da sam iz neke druge generacije zaposlenika; ovi mladi danas…
January 21st, 2010 at 10:23
Toni, drago mi je čuti da nismo jedini,al kako misliš prepravku? ‘Stojimo’ je po definiciji (naravno ako svi fizički mogu)?
January 21st, 2010 at 10:29
@Ivka: samo jednoj osobi nikad ne smije biti pun kufer: vlasniku/direktoru! Prodaj ili otiđi ako ti je pun kufer
.
A o motivaciji je teško u komentaru. Vidimo se na nekom drugom postu!
January 21st, 2010 at 10:30
Evo i mog komentara kao člana teama. Stand-up meeting se zaista pokazao efikasnim i to ne samo za praćenje rada na projektima nego izuzetno doprinosi integraciji i motivaciji tima. U početku je bilo malih problema dok se nismo navikli na pravila, pogotovo na to da nema komentiranja. Najvažnije je biti uporan i ustrajati na tome da se održava svakog dana. A i nije baš sve tako savršeno. Upravo sam saznao da prije dva dana kad smo Drnas i ja bili u ZG stand-up nije održan. Nema veze, idemo dalje… današnji počinje za minutu.
January 21st, 2010 at 10:47
U jednoj od prvih firmi u kojima sam profesionalno programirao (Caatoosee, ako ima nekoga tko se još sjeća) imali smo upravo takvu praksu, jedino što nismo stajali nego sjedili u sobi za sastanke. Ali i tim je bio poveli (oko 30 ljudi) pa dok se svi izredaju bilo bi ipak prenaporno stajati. Također, rijetko je netko govorio 2-3 minute, već uglavnom 2-3 rečenice, ali to je bilo dovoljno da svi dobiju nekakvu sliku o stanju.
January 21st, 2010 at 10:49
@Dražen Da..imalo bi se tu svašta još za komentirati i napisati. U svakom slučaju, pohvale za blog. I upornost.
@Dulijano Nola Eto samo dokaza kako zaposlenici nisu jednako motivirani tj. ne odrađuju taj sastanak istim žarom. Jedva su dočekali da vas nema i da ga ne održe
Keep up the good work!
January 21st, 2010 at 10:57
Ma moja Ivka lako je meni za stand-up, pitanje je jesu li uopće bili u firmi
January 21st, 2010 at 10:59
@Dražen hahaha
Dobro govoriš. A kažem ti ja, ti današnji mladi…
January 21st, 2010 at 11:04
@Ivka I ja sam mlad! Šalu na stranu, stand-up je čak njihova ideja, savršenstvo ne postoji, daleko smo mi od idealnog, ali trudimo se, a da ti pravo kažem ni meni se ne da svaki put…
January 21st, 2010 at 11:12
@Dražen A vidim ja da si mlad (i ja sam), ali imam već staža puno. Meni su najjači ovi direktno s faksa. Nemaju veze s vezom. I sav moj trud i pokušaji da ih nešto naučim, ko da na jedno uho uđe, a na drugo izlazi (to su barem moja iskustva). A svi su oni dragi, simpatični, naoko vrijedni, ali kad dođe do realizacije, ajme majko!
Nego, doći ćemo mi na ovo što sam ti rekla na početku ‘i vlasniku/direktoru je nekad pun kufer motiviranja i dizanja atmosfere’ Vidiš da se i tebi ne da svaki put
January 21st, 2010 at 11:30
Evo da stanem u obranu “zaposlenika”
Slazem se s @Ivka da zaposlenici nisu, ili ne mogu biti, jednako motivirani kao vlasnici. Ali to je potpuno normalno, a i nije kljucno u ovom temi.
Citiram originalni post: “Ako imate tim od 4 i više ljudi…”
2 programera na razvoju + 2 ljudi na odrzavanju + dizajner = 5.
Tu smo vec na granici.
Drugi dio price je, da je standup jako nezahvalan za sudionike koji rade na odrzavanju.
Kad sudionik standupa ponavlja dio “sto sam radio jucer” i “sto cu raditi danas” – to je definitivno “smell” da standup nije ok. Ponavljanje dijela “imao sam problema” je ok, ako je potrebno naglasiti problem.
Druga opcija je da doticni ne kaze nista. To implicira kao da nista na radi (cak i ako svi znaju da nije tako). Kao programer, to iskusim na “refactor day”-u.
Prakticki se dovodi u pitanje je li uopce potreban standup u takvoj formaciji.
U regularnoj standup formaciji imamo + 2 sefa, sto nas dovodi do 7 sudionika i bitno mijenja situaciju.
January 21st, 2010 at 11:39
@Zoran Nisam još pročitala cijelu priču oko tog stand-upa s onog linka koji nam je Dražen dao, ali nekako…kao da ne vidim baš smisao (ovako na prvu loptu).
Ljudi uvijek idu linijom manjeg otpora, oni će svi izrecitirati to što imaju, i toliko. I povratak, svako svome stolu. I sutra opet ista priča. Tek toliko da se to odradi.
Više sam za neke zaključke, konstruktivnu raspravu, action plan i follow up..
Old school, što ćeš?!
January 21st, 2010 at 11:49
@Ivka
Definitivno standup nije za svakoga, ni za svaku situaciju.
Isto tako, nije zamisljen da bude pravilo, vec kao nekakav dnevni pet-minutni “boost” u komunikaciji i eventualno organizaciji.
Mozda je najbolja opcija pokusati tjedan dana, pa ako ne ide odustati.
Ulozeno: 5 * 5min = 25min
Mislim da se isplati.
January 21st, 2010 at 11:52
@Zoran Da, probati je ok. Thanks.
January 21st, 2010 at 12:08
Pridružujem se Zokiju i stajem u obranu zaposlenika. Taj dan kad nije bilo standup-a 3 nove stvari su išle online.
@ivka čovjek je mlad onoliko koliko se osijeća mladim. Po tome definitivno spadam u tu kategoriju premda sam okrenio 40-tu i po godinama sam najstariji u firmi. Moja iskustva sa ljudima koji su tek stigli s faksa su više nego pozitivna. Svi su već nešto programirali, radili za vrijeme studija… Rekao bi da odnos prema radu i sam učinak više ovisi o karakteru i motivaciji nego o tome koliko netko ima godina. Mislim da će nam i u državi biti bolje kad se riješimo socrealističkog koncepta “Nitko me ne može toliko malo platit koliko ja mogu malo radit”.
January 21st, 2010 at 12:20
@Dulijano Nola Ovo se s tobom slažem 100%: ‘Rekao bi da odnos prema radu i sam učinak više ovisi o karakteru i motivaciji nego o tome koliko netko ima godina.’
Ja sam to malo generalizirala jer sam okružena mladima koji su došli direktno s faksa.
Sve je to vrlo individualno, stupanj motivacije, zainteresiranosti za materiju, entuzijazam, orjentiranost cilju itd.
Samo mi se nekad čini da ti ‘mladi s faksa’ previše očekuju jer oni su ipak ‘završili faks’, kao da je to mjerilo nečijeg znanja i sposobnosti.
Eto toliko o tome
January 21st, 2010 at 12:22
Isto smo radili 91-92 u stožeru Bobetka na Južnom ratištu,samo da je “brifing” bio navečer zbog borbenih dejstava,ali sa istom temetikom:Što si radio,što planiraš,triba ti pomoč itd…Malo naporno ali je dalo rezultate i ne vidim razloga da to ne bi bil uspješno i civilnoj firmi
January 21st, 2010 at 12:27
@Zoran zaposleni, vlasnik, direktor ili sofer, svi po definiciji moraju da budu motivisani. Zamisli u fudbalu, desni bek je motivisan, ali levo krilo nije. Ko nije motivisan neka radi nesto za sta ce biti motivisan, za dobro i njegovo i firme.
@Nola slazem se da godine nemaju veze i da je karatker najvazniji.
January 21st, 2010 at 12:44
@Joža očito ćemo pokojnom generalu uz brojne ratne morati pridodati i zasluge za stand-up metodologiju
Samo mi reci da li je to izgledalo otprilike ovako: “Danas sam roka minobacačima M75 po sektoru G-4, sutra se planiram prebacit malo južnije po i rokat po koti 212. Problem je šta bi sutra mogle zafalit streljiva od 120 mm”
January 21st, 2010 at 13:26
@Vladimir Đačić
Slazem se da svi clanovi tima moraju biti (samo)motivirani, ali tesko da ce to biti na razini vlasnika.
U ovom kontekstu, otvoriti firmu je slicno kao dobiti dijete. Ne mozete ocekivati od rodjaka, brata, susjeda, kojem je zbilja drago sta ste dobili zdravo dijete, da mu se raduje jednako kao vi. Ne vidim u tom nista lose.
January 21st, 2010 at 15:09
@Ivka ma standup je jako korisna stvar za tim. radim na tzv. odrzavanju trazilice (admin/spider bolje zvuci) smatram da imam dinamican i zanimljiv posao, visoko sam motivirana i trudim se na standupu svaki dan biti sto ‘bolja’. puno puta smo odrzali standup i sami. jasno je da standup svakako ima smisla bilo za mlade s faksa ili stare s faksa. dajte tim vasim mladima priliku. covjek uci dok je ziv
.
January 21st, 2010 at 20:19
Treca firma u kojoj sam radio je imala stand-up sastanak u 7 u jutro do 7:15, propala je. Jos sam jednu firmu u novije vrijeme vidio da imaju stand-up kao vi u 11 sati i takodjer je propala. Ja sam zagovornik stand-upa samo online ili s prijateljima na plazi. Ne znam zasto softwarske firme danas uopce odlaze u urede? Kako one mogu konkurirati firmama ciji ljudi rade u pidjamama, ne trose place na aute, benzin, najamninu. Najbolji primjer Human Resource Long Tail koji ja znam kod nas je firma http://www.polar.hr. Rade teleworking nacinom, online Scrum metodom koja podrazumijeva stand-up sto je kod njih preko Skypea svaki dan. Ako mi koji se bavimo s Webom ne koristimo taj Web i cijeli taj sustav ICT-a, kako mozemo ocekivati da imamo kupce za nase proizvode?!
January 21st, 2010 at 20:58
O Ivica zloguki proroče, kud na me
January 22nd, 2010 at 07:43
stand-up sastanak sucks!!
January 22nd, 2010 at 10:26
@ivica zaboravio si navest da je jedan i jedinstven Stanislav Prusac.
@PePi stand-up za minutu!
January 23rd, 2010 at 18:26
Ja sam Scrum Master u Polaru. http:/www.polar.hr
a) Scrum se sastoji u tome da se s vremenom poboljšava i aplikacija i procesi! Dakle, na početku će vam Daily Briefing (Stand Up Meeting) biti loš, to je jasno. S vremenom će biti sve bolji i bolji i način na koji radite će se eksponencijalno poboljšavati. U tome i jest poanta.
b) Oko motivacije, Scrum Team sastoji se od:
1. Product Owner – to je onaj koji je najviše “motiviran” kako kažete, direktor, vlasnik firme, naručitelj neke usluge ili aplikacije, on je i najviše napet u cijeloj toj priči : )
2. Scrum Master – on se brine da Scrum teče glatko, vodi Daily Briefing, štiti Team od vanjskih interruptiona, bijesnih korisnika, ljutih šefova itd. brine se da svi imaju što im je potrebno da mogu produktivno raditi, da ih se ne prekida. Educira Team o Scrumu (ima još ali da ne bi post bio dug…)
3. Team
c) Na Daily Briefingu su Scrum Master i Team, Product Owner obično nije tamo, ako on i jest tamo, on mora šutjeti – govore samo oni koji rade (tj. Pigs, koji su commited) ostali su Chickens (oni imaju samo interes u procesu, tj. samo su involved).
d) Daily Briefing počinje kod nas točno u 14:00.00 (veći impuls fokusa na početku), mora biti Timeboxed, znači odredi se npr. 20 min (stavite malo premalo vremena pa će biti veći fokus), stojite da bi bilo dinamičnije – Nemojte sjediti! Ako su potrebne rasprave: dogovorite se za mini sastanak s tom osobom odmah poslije Briefinga.
e) Ima još o tome. Teamovi se diljem svijeta trude da uvedu Scrum jer je odličan jednostavan framework, povećava produktivnost i tri puta! : )
http://www.mountaingoatsoftware.com/topics/scrum
January 23rd, 2010 at 18:36
Ako vas zanima još o tome, čitajte zanimljive pitke humoristične knjige o Scrumu. Jedna je odlična: http://www.infoq.com/minibooks/scrum-xp-from-the-trenches besplatna je i pokaže vam kako radi Henrikov Team Scrum i na koje probleme nailaze. U problemima i jest stvar, njih u hodu rješavate, zato je agilno i sve bolje i bolje. Mislim sada ići po firmama uvoditi Scrum da vidim kako je kad ima i materije, jer u Polaru je lakše kad je sve valno – po Einsteinu informacija se širi brzinom svjetlosti a po kvantnoj mehanici – trenutačno! : ) Materija je troma pa me zanima koji problemi nastaju kad ima i materije. : )
January 23rd, 2010 at 18:40
Ako vas što zanima, ja ću rado pomoći, moja adresa je martina.stojic@gmail.com
Zanima me na koje probleme i drugi nailaze, više iskustva – bolji procesi, ostvariti The Flow – The Holy Grail of Development je cilj. : ) Istina je da je Stanislav Prusan jedan i jedinstven, zato i radim s njim. : )
January 23rd, 2010 at 18:45
Stanislav Prusac, ispričavam se na tipfeleru, i on meni ionako napiše Martian (marsovac) često. : ) Svi uvode Scrum, pokušajte i vi. U problemima i jest poanta.
January 23rd, 2010 at 22:54
Martina, Stanislav se sigurno neće ljutiti na tipfeleru, pa čak i da si mu pogriješila treće slovo u prezimenu…
A jedno pravilo vrijedi: me postoji univerzalna metodologija, traba primijeniti onu koja odgovara određenom timu.
January 24th, 2010 at 04:03
Naravno, u tome i jest stvar. Scrum nije metodologija, Scrum je framework. Metodologija vam kaže što da radite, a framework ne. Framework vam da samo okvir, tj. neka ograničenja. Sve ostalo mora biti prilagođeno Teamu i za to se brine Scrum Master. Još manji framework je Kanban, i on je genijalan, za support je recimo odličan. Mi imamo oboje. Sve mora biti prilagođeno Teamu, zato je framework uspješan, a metodologija najčešće nije. Znam da se neće ljutiti Stanislav, on se nikad ne ljuti na mene. : ) Imam od Henrika i o Kanban & Scrum super članak, http://www.crisp.se/henrik.kniberg/kanban-vs-scrum.pdf : )
January 24th, 2010 at 04:05
Stvar je u tome da ništa nije dobro uvoditi na silu, može donijeti rezultate, ali ni blizu kao kad se uvode nove stvari u skladu sa stvarnošću. Biljku nećete čupati da bude viša već ćete je zalijevati, ona će sama rasti. Obsolete manageri su goniči robova, to je impotentno, frustrirajuće i za njih i za Team, i jednostavno ne daje rezultate. Scrum Masteri su često žene, muškarcu najčešće samo treba žena da ga razumije i da vidi koliko mu je teško. : ) : ) Scrum Master mora voljeti svoj posao, i kako ide savjet za novog Team Leada: “You are The Abstraction Layer, you provide The Bubble of Happiness.” : D : D : )
January 24th, 2010 at 04:15
Ja se zovem Winston Wolf, jer rješavam “One Body, No Head” probleme u developmentu. : D Ako bi tko htio, samo neka kaže, doći ću na kavu. : )
January 25th, 2010 at 06:03
[...] Stand-up sastanci, piše Dražen Drnas Ukratko stand-up meeting je svakodnevni kratki sastanak svih članova tima, obavlja se stojeći i zato se zove stand-up, ima svoja pravila koja ga čine efikasnijim. Osnovna pravila su: svi stoje, kratak je (2-3 minute po članu), nema rasprava o problemima i svaki član tima kad ga dođe red govori o tri stvari… [...]
February 5th, 2010 at 01:59
[...] Stand-up meeting [...]
February 16th, 2010 at 01:24
[...] Stand-up meeting [...]